Zwrot i wymiana
Zwrot towaru
Rozmyśliłeś się ? Zmieniłeś zdanie ? Daj nam znać ! Masz na to 21 dni od momentu otrzymania przesyłki lub jej dostarczenia do wskazanej przez Ciebie osoby. Jak to możesz to zrobić ?
a. Napisz do nas na mail:
sklep@sexyone.pl
Pobierz, wypełnij i odeślij do nas na maila formularz zwrotu dostępny TU
c. Wydrukuj formularz zwrotu dostępny TU i odeślij wraz ze zwracanym towarem na nasz adres.
Zwracany towar zapakuj dokładnie w bezpieczne opakowanie i odeślij na nasz adres:
MONDUERO sp z .o.o.
ul. Podleśna 17
71-216 Bezrzecze
Z dopiskiem „ZWROT” oraz “numer zamówienia”.
Przesyłkę musisz nadać na swój koszt. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do paczkomatu, ani za pobraniem.
Zwracany towar musi być nieużywany, czysty, bez kompletnie żadnych zapachów(np z: kremów, perfum, balsamów). Towar musi posiadać komplet papierowych metek, plomby i zabezpieczenia.
Uwaga zwracane towary nie spełniające tych wytycznych, niekompletne lub uszkodzone będą odsyłane na koszt klienta na jego adres.
Po otrzymaniu towaru zwrócimy Ci koszty jego zakupu w ciągu 14 dni. Koszt ten zostanie powiększony o koszt twojej przesyłki, ale w kwocie nie większej niż koszt najtańszej dostępnej przesyłki w naszym sklepie. Zwrot kosztu przesyłki nastąpi tylko wtedy jeśli zwracasz wszystkie towary z danego zamówienia.
Jeśli korzystałeś z karty podarunkowej przy zakupie zwracanego zamówienia, zostanie wydana nowa karta podarunkowa lub przywrócona (o zwracane koszty) wartość karty podarunkowej, z której dokonałeś zwracanego zakupu.
Miej na uwadze że:
Zgodnie z art. 38 Ustawy o Prawach Konsumenta, prawo do zwrotu nie dotyczy towarów, których nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeśli zostały dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, a opakowanie zostało po dostarczeniu otwarte.
Reklamacje
W celu dokonania reklamacji zwracany, starannie zapakowany i zabezpieczony towar prześlij wraz z dowodem zakupu na nasz adres
MONDUERO sp z .o.o.
ul. Podleśna 17
71-216 Bezrzecze
Z dopiskiem „REKLAMACJA” oraz “numer zamówienia”.
Przesyłkę musisz nadać na swój koszt. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do paczkomatu, ani za pobraniem.
Przesyłany do reklamacji towar musi być czysty, bez żadnych zapachów. Załącz opis uszkodzenia i wykrytych wad lub skorzystaj z naszego formularza reklamacyjnego. Decyzję o uznaniu bądź odrzuceniu reklamacji prześlemy Ci mailowo na wskazany adres w ciągu 14 dni od od otrzymania przez nas przesłanego towaru. Jeśli reklamacja będzie zasadna wymienimy wadliwy towar na towar niewadliwy. Wymiany dokonamy na własny koszt w ciągu 14 dni roboczych od uznania reklamacji. Wraz z wymianą towaru zwrócimy Ci koszt przesyłki, którą dokonywałeś zwrotu na wskazany numer rachunku po okazaniu dowodu na jego poniesienie.
Jeżeli wymiana okaże się niemożliwa, zaproponujemy Ci wymianę na produkt podobny lub w porozumieniu uzgodnimy zwrot kosztów zakup towaru uznanego za wadliwy.